duminică, 9 februarie 2014

Parcul George Enescu- toaleta pentru caini

Cum sa iti strici o dupa-amiaza de weekend?! Fa o plimbare prin parc, roteste-te de doua ori cu copilul la locul de joaca si astfel vei avea rezultatul dorit!
Ce nu intelegeti?!
Va explic!M-am saturat pana peste, sa curat rahat de caine (a se scuza limbajul).
 Daca merg pe strada, si in neatentia mea, ma umplu de noroc, asta e!
Dar cand ies la plimbare cu un copil care adora sa se joace la tobogan, sa se tavaleasca prin iarba, sa grebleze nisip etc, si in tot mediul natural gasesc ingrasamant, nu mai e asa "cu noroc". Cat de dificil poate fi sa iti cumperi un set de pungute ( te tin minim o luna, si sunt maxim 3 lei), si cand iesi cu cainele sa isi faca nevoile, sa strangi in urma lui?! Poate nu vreau sa ma umplu de noroc, poate am deja suficient si imi e teama ca prea mult aduce ghinion!
Dupa ce "am uns" bine toboganul, si am dat luciu la papuci, in drum spre masina, ne intalnim cu alt caine,  CU STAPAN, care spre bucuria mea, afirma ca are punguta. I-am spus ce am patit, s-a simtit usor deranjat, cica cainele lui nu a facut langa tobogan, ci aici, langa banca lui, si exact cum era de asteptat, minciuna cu punga a dosit-o unde nu rasare si nici nu apune soarele. As vrea sa inteleg! Cum tragi apa la wc si nu te astepti sa te uiti data viitoare la ce ai facut dimineata, de ce nu faci la fel cu "copilul-caine"?!
Pentru ca fiecare parc  mare are un paznic, cum e si Parcul George Enescu din Lugoj, ma intreb de ce nu se iau masuri fata de cainii fara stapan care stau nestingheriti printre leagane, si cu privire la cei cu stapani care alearga ici-colo fara lesa si fara punguta sau pampers!?
Dupa curatare intensiva cu orice mi-a picat prin mana ( de ordin clor, cif, parfum, crema etc), inca simt "parfum" intens de plimbare in parc.

Un comentariu:

  1. Tot poporul este in aceias situatie si suntem satui pana in git de rahatu de caine si de latraturile nocturne ca sa nu mai zic de crimele si atrocitatile facute de maidanezii din romania dar uite ca nimeni nu iese in strada sa isi ceara drepturile !!

    RăspundețiȘtergere